Vem är jag?

Hej och välkomna hit.
Inte för att jag tror att jag kommer att få några läsare hit men man kan ju alltid hoppas.
Jag har valt att starta en blogg där jag faktiskt inte berättar vem jag är. Varför då kan man fråga sig?
Jag har sedan tidigare en annan blogg där jag skriver om min vardag och om mitt liv. Och för
ca 1 år sen gick jag faktiskt ner 10 kilo. Jag var duktig och riktigt stolt över mig själv.
Men efter några månader ramlade jag tillbaka till gamla vanor och gick upp 8 kilo igen. 
Nu har jag tänkt kämpa igen och gå ner i vikt och sedan stanna där. Och i den gamla bloggen skrev jag 
aldrig riktigt helhjärtat om min dåvarande vikt och jag la heller aldrig ut bilder på min kropp vilket jag vill kunna
göra nu. Jag vill kunna skriva vad jag vill och jag vill kunna få med er till hunda % i det här.
 
Så vem är jag? 
Jag är en 17 årig tjej från en liten ort utanför Göteborg. 
Jag är en musikälskande och hästokig tjej. Har faktiskt två egan hästar som jag tränar och tävlar med.
Så jag är rätt aktiv av mig. 
Jag är 1,71 cm lång och jag väger idag 75 kilo. Jag vet att jag inte räknas som överviktig men jag är inte 
nöjd med min kropp då jag tycker att den är för rund och ofast. 
Så mitt mål är att gå ner 10 kilo på 14 veckor. Alltså ska jag väga 65 kilo till jul. 
Jag har klarat det förut så jag vet att jag kan klara det igen. 

Hoppas att någon kanske kikar in här någon gång. Hade varit kul med en läsare eller två. 
Vi hörs. 

Kram EJ. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback