Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Idag är jag faktiskt hemma ifrån skolan. Kunde inte sova inatt så när klockan rigde imorse
orkade jag faktiskt inte gå upp. Så jag stannade hmma och sov. 

Till frukost idag åt jag fil med banan. Var faktiskt gott och jag belv helt okej mätt. 
Hade tänkt plugga lite spanska nu och sedan hålla mig och äta lunch vid 1.
Det klarar jag väl ? 

Dagens träning idag kommer bestå av en promenad efter lunchen och sedan ikväll tänkte jag gå ut och 
jogga. Hade tänkt jogga i ca 35 minuter. Jag ska hålla ett sådant tempo som gör att jag orkar jogga hela tiden. 
Det kommer jag att klara. Det är ju nemas problemas.
Kram Ej. 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback